Meest gestelde vragen PDF Afdrukken E-mail

- Hoelang duurt het voordat ik mijn artikelen in huis heb?
Mits de artikelen op voorraad zijn en de bestelling vóór 17.00 uur met ideal is betaald, wordt de bestelling van maandag tot en met vrijdag nog dezelfde dag aan PostNL overgedragen. Dit betekent in de meeste gevallen dat je de bestelling al de volgende dag ontvangt. Betaling via overschrijvingskaarten en internetbankieren worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.

 

- Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Uw pakket wordt verzonden in een stevige en neutrale verpakking. Uw pakket wordt als u niet thuis bent voor een tweede maal op het aangegeven adres aangeboden. Als u ook dan niet thuis bent, kunt u het pakket van het postkantoor halen.


- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij ons zijn drie verschillende betalingsmethodes mogelijk:

1. iDeal
Ideal is de meest makkelijke en veilige methode om betrouwbaar en zonder fouten uw betaling te doen. U plaatst een uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Klik dan op de iDeal-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen.


2. Overschrijving/internetbankieren

Na het plaatsen van uw bestelling stort u het totaalbedrag, inclusief verzendkosten, op onze rekening. U ontvangt direct een mail met alle gegevens die u nodig bent voor uw overboeking. Na ontvangst van de betaling wordt de order verwerkt en de goederen verstuurd. Vergeet niet bij het overmaken uw ordernummer te vermelden.

Uw bestelling wordt pas verwerkt als uw betaling binnen is. Uw bestelling loopt hierdoor meestal een vertraging van 1 à 2 dagen op. Door het net niet correct invullen van de betalinggegevens kan deze vertraging oplopen.

3. Rembours
Bij betaling onder rembours betaalt u bij aflevering aan de postbode. Door deze handeling is dit de duurste vorm van betaling. U betaalt namelijk €15.00 extra.



- Is deze site wel te vertrouwen?
TYOwinkel.nl is een onderdeel van MakeUp4all.nl en houdt zich aan de voorwaarden van en volgt de gedragscode voor webwinkels. Wij staan voor de kwaliteit van van onze producten en geven garantie dat deze naar behoren kunnen worden gebruikt. Daarnaast worden alle persoonlijke inloggegevens versleuteld opgeslagen, waardoor het voor iedereen (ook hackers) onmogelijk is om deze te lezen of te kopiëren.


- Betaal ik verzendkosten?
Bij een bestelling betaalt u € 3,95 als bijdrage in de verzendkosten.

 

- Zijn jullie artikelen ook proefdiervrij?

Ja, alle producten die wij aanbieden zijn niet op dieren getest.

 

- Hebben jullie ook producten welke hypo-allergeen zijn?

Alle producten van TYRO zijn hypo-allergeen.

 

- Één van de producten heeft een fabrieksfoutje, wat nu?

Wij staan voor de kwaliteit van onze producten. Als een artikel niet naar behoren functioneert door fabrieksfout, ruilen wij dit gratis om. Behalve de vervanging van het artikel zullen wij ook de door u gemaakte portokosten volledig vergoeden. Voor het omruilen kunt uw ons mailen ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots, u heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ) of contact opnemen via het contactformulier.

 

- Ik heb de verkeerde kleur/artikel besteld, kan ik ruilen?

Het kan natuurlijk zo zijn dat u een fout heeft gemaakt gemaakt bij uw bestelling, bijvoorbeeld een verkeerde kleur. U kunt dit artikel dan bij ons ruilen, mits het ons ongebruikt en ongeschonden bereikt. U betaalt dan de portokosten voor de verzending naar ons, hierna ontvangt u dan op onze kosten het juiste artikel. Voor het retourneren van een product kunt u via de mail  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. .


- Retourneren

U hebt het recht om de bestelde producten binnen 14 dagen te retourneren. Om hygienische redenen kunt u hier alleen gebruik van maken mits de producten ongebruikt en ongeschonden zijn.

Hou te retourneren: stuur ons zo spoedig mogelijk een mail waarin u aangeeft een product te willen retournenren. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer.

- Onze bedrijfsgegevens:

MakeUp4all
Ceresweg 15

8938 BG  Leeuwarden
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
Telefoon: 058-5858 158

KvK: 010 96 924

BTW: 1021.28.984.B01

 

- Onze bankgegevens

Ten name van: Makeup4all te Leeuwarden
IBANnummer: NL46ABNA0455606307
BICcode: ABNANL2A

 

 

Onze webwinkel maakt gebruik van cookies om u een verbeterde gebruikerservaring te bieden. Door verder te klikken op onze website, accepteert u cookies en vergelijkbare technieken.